Društvena odgovornost

Vrijeme u kojem živimo obilježeno je dubokim problemima – ekonomskim, političkim, socijalnim. Kapitalistički način društvenog uređenja je na prekretnici. Profit neće još dugo biti održiv kao jedini motiv poslovanja. Raslojavanje društva, stečaji, prevare, mito i korupcija – sve su to događaji koji obilježavaju našu svakodnevnicu. Dobre i pozitivne vijesti davno su prestale biti prisutne i zanimljive.

U Hrvatskoj je problem višestruko potenciran – rat je iznjedrio političku elitu i  menadžere sumnjivih namjera, pretvorbom je opljačkana većina društvenog vlasništva, siromaštvo i neimaština postaju sve izraženije društvene pojave… Nažalost, došla su vremena kada se treba dokazivati poštenje, jer se krivnja podrazumijeva.

Budući da se dubioze gomilaju, problemi se moraju rješavati. A to se neće dogoditi samo od sebe.

Sve bi tvrtke, osim za vlasnike i investitore, trebale imati značajno viši stupanj odgovornosti prema zaposlenicima, kupcima, dobavljačima, partnerima, udrugama, pa čak i konkurenciji. Trebale bi više respektirati regulatorne institucije, društvenu zajednicu i prirodno okruženje.  Trebale bi osigurati prvo svoj, a samim time i održivi razvoj društva i prirode. Ovdje je riječ odgovornosti. Društvenoj odgovornosti.

Namjera nam je pokazati svim svojim interesnim skupinama da jesmo društveno odgovorna tvrtka koja se svojim stavovima i postupcima pozitivno razlikuje od drugih. Želimo slušati i uvažiti sve dionike koji su na bilo koji način zainteresirani za aktivnosti naše tvrtke. I ne samo to – spremni smo ići i dalje – preuzeti pravo i obavezu širiti svijest o potrebi društveno odgovornog poslovanja.

Etički kodeks