Podrška

PLAN KORISNIČKE PODRŠKE

Korisnička podrška Standard Premium
Pretplata na nove verzije + +
E-mail/fax podrška + +
Telefonska podrška 3 incidenta* +
Vrijeme odziva 24 sata promptno
Visina godišnje pretplate 20% 25%

* događaji koji uzrokuju ili mogu uzrokovati prekid ili smetnju u radu aplikacije

  • Na podršku po ovom planu mogu se pretplatiti svi korisnici SWING aplikacija.
  • Pravo na podršku ostvaruje se potpisom ugovora o korisničkoj podršci.
  • Podrška se pruža isključivo radnim danom, tijekom radnog vremena (Pon-Pet, 08:00-16:00 sati).
  • Visina godišnje pretplate se računa na nominalnu vrijednost instaliranih programa
  • Korisnička podrška plaća se unaprijed, najkasnije do 10. u mjesecu za tekući mjesec.
  • Podrška se obavlja s najviše dvije ovlaštene osobe od strane korisnika.
  • Dodatne usluge obračunavaju se po važećim cjenicima.
  • SWING Informatika zadržava pravo promjene uvjeta uz obveznu prethodnu obavijest korisnicima u podršci.