UPRAVLJANJE KVALITETOM
SUSTAV UPRAVLJANJA KVALITETOM (Quality Management System)
predstavlja skupinu pravila koja se primjenjuju na odvijanje poslovnih procesa i postupaka kako bi se osigurala konzistentnost poslovanja i čvrsto uporište za poboljšanje istih.
KORISTI:
ispunjavanjem zahtjeva i očekivanja kupaca postiže se njihovo zadovoljstvo, povjerenje i lojalnost
uvođenjem najboljih praksi, primjenom novih metoda i tehnika
primjenom tehnika upravljanja kvalitetom, boljim kvalifikacijama i osposobljavanjem zaposlenika
odgovarajuće metrika i brza korekcija smanjuje broj grešaka na najmanju moguću mjeru
uspostavlja se procesna, odnosno „horizontalna“ organizacija koja ukida organizacijske barijere
odluke temeljene na dokazima su svrsishodne i optimalne
uređeni poslovni proces bez praznih hodova i redundantnosti pridonosi motiviranosti i angažmanu zaposlenika
kontinuirano poboljšanje kvalitete proizvoda i usluga smanjuju troškove poslovanja i povećaju njegovu efikasnost