Zadovoljstvo nam je informirati vas da je od 20.09.2024. godine na raspolaganju nova verzija v.2024.1.1 našeg SWING Paperles Office sustava za upravljanjem kvalitetom i uredskim poslovanjem.
U novoj verziji smo, pored mnogih poboljšanja, primjenom novih tehnologija značajno unaprijedili funkcionalnosti e-poslovanja, u nizu segmenata poboljšali sigurnost pristupa podacima, a napravili smo i niz poboljšanja integracijskog sučelja prema servisima državne informacijske infrastrukture (GSB).
Od najznačajnijih novosti izdvojili bismo:
• Novi servis za elektroničku ovjeru PDF dokumenata koji uključuje e-potpis, e-pečat i vremenski žig, razvijen primjenom najsuvremenijih tehnologija i u potpunosti usklađen sa svjetskim standardima (PadES) i Uredbom (EU) 910/2014.
• Unaprijeđeno je upravljanje pravima pristupa predmetima, a proširene su i mogućnosti propagacije prava pristupa sa predložaka predmeta na pojedinačne predmete.
• Proširena su prava uređivanja predmeta za nositelje i izvršitelje, a uvedene su i dodatne kontrole kod poništavanja predmeta. • Poboljšane su funkcionalnosti zaprimanja i slanja e-poruka direktno iz sustava uredskog poslovanja.
• Unaprijeđen je sustav za fizičko otpremanje akata, koji sada podržava opciju distribuiranog otpremanja sa više otpremnih mjesta, kontrolu ovlasti prema otpremnim mjestima, mogućnost paralelnog rada i kreiranja .epk datoteka.
• Poboljšane su funkcionalnosti modula e-Zahtjevi uvođenjem novih opcija konfiguriranja i upravljanja sadržajem obrazaca, prilaganja, mogućnosti automatskog vezivanja predmeta zahtjeva na glavni (master) predmet, kao i kreiranja operativnih lista i izvještaja. Izvršene su i sve pripreme za implementaciju usluge e-Zahtjevi u okviru NIAS-a.
• Dorađeno je servisno sučelje za integraciju sa ZUP IT sustavom (e-Građani). Omogućen je prijenos statističkih podataka o izdanim potvrdama. Znatno je poboljšan operativni rad na UP/I i UP/II predmetima koji se prenose u ZUP IT (fleksibilnije upravljanje prijenosom, automatsko preuzimanje upravnih stvari sa predložaka predmeta, i sl.). Servisno sučelje je usklađeno sa najnovijom verzijom ZUP IT sustava.
• Sustav za upravljanje kvalitetom je unaprijeđen uvođenjem mogućnosti kreiranja QR koda i ovjere PDF dokumenata e-potpisom.
• Na sistemskom planu uvedene su dodatne opcije za implementaciju Single Sign On (SSO) kontrole (LDAP, Active Directory).
U novoj verziji su otklonjeni svi poznati nedostaci i programske greške.
Sa štovanjem,
Toni Veldić
Direktor razvoja
SWING Informatika d.o.o.