Zadovoljstvo nam je informirati vas da je od 15.04.2023. godine na raspolaganju nova verzija v.2023.1.1 našeg SWING Paperless Office sustava za upravljanjem uredskim poslovanjem.
U novoj verziji smo, između ostalih poboljšanja, napravili nove korake ka prilagodbi zahtjevima nove Uredbe o uredskom poslovanju, posebice u dijelu koji se odnosi na integracije sa servisima državne informacijske infrastrukture, te potpunoj integraciji e-mailing sustava u sustav uredskog poslovanja.
Od najznačajnijih novosti istaknuli bi slijedeće:
- Novi servis za ovjeru dokumenata (QR kodom i e-pečatom) u BATCH-u, namijenjen prije svega ovjeri dokumentima koji su rezultat masovnih obrada (kao npr. rješenja komunalne naknade i sl.)
- Unaprijeđen je servis za Vremensku ovjeru koji sada omogućuje i autentifikaciju na FINA TSA servis upotrebom certifikata
- Novi servis koji automatski upravlja statusima ugovora i o tome obavještava odgovorne osobe
- Slikovni prikaz statusa otpremanja, odnosno potvrde zaprimanja ugrađen na svim pregledima dokumenata. Dokumenti se prikazuju različitim bojama sukladno statusu otpremanja, odnosno potvrde zaprimanja
- Nova funkcionalnost brzog protokoliranja potvrda o zaprimanju (za korisnike SPO Mailbox-a)
- Preglednik sadržaja dokumenata ugrađen je sada i na standardnim pregledima općih dokumenata, kao i na modulima ugovora i ulaznih računa
- Poboljšane su funkcionalnosti i pregledi modula ugovora i aneksa ugovora
- Dorađeni su svi servisi (Load Balancer, Mail, Converter i dr.) na način da omogućuju veću propusnost i bolje performanse aplikacije
- Dorađene su postojeće funkcionalnosti uredskog poslovanja, te je razvijeno novo servisno sučelje za integraciju sa ZUP IT sustavom Ministarstva pravosuđa i uprave (MPU)
U novoj verziji su otklonjeni svi poznati nedostaci i programske greške.
Sa štovanjem,
Toni Veldić, direktor razvoja
SWING Informatika d.o.o.
Post Views:
787